19e Juli - dagen med Novembermamman

Vi tog en latmorgon och vid 12 träffade vi en tjej som jag fått kontakt med via familjeliv i Novembermamma tråden när vi väntade barn tillsammans. Letade någonstans att äta lunch men i princip allt var stängt så det fick bli Mc Donalds. Sedan bar det av till Bohusläns musem där det fanns ett jätte trevligt lekrum med båtar och hus. Sonen lekte och hade jätte kul men han lekte inte MED den här pojken som han lekte med våran kompis i Stockholm. Kan det vara så att även så små barn märker att de trivs bättre ihop med vissa personer? Pojkarna lekte alltså mest för sig själva men vi stannade ett par timmar för de hade ju kul ändå  Jag och Novembermamman hade trevligt och vi hade chansen att prata lite, kul att träffas när man haft så mkt kontakt via nätet under så lång tid. När vi kom ”hem” igen hade mamma och mormor åkt iväg på den årliga familje semestern så vi hade huset till oss själva. Barnen somnade tidigt och jag tog det lite lugnt när jag fått besekedet att maken fick plats på flyget, det hade nämligen visat i princip slutsålt så vi var lite oroliga.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0