15e Juli – Dagen i Norn

Den här dagen for vi till Norn för att träffa en ”gammal” klasskompis och hennes lilla dotter. Jag och en annan gammal kompis åkte tillsammans. Jag med dottern och kompisen med sin son. Min son fick stanna hemma med mormor och leka. Den lilla flickan var kanonsöt, och blond! Stugan låg makalöst vackert på en egen liten ö och oväntat lyxigt var att det bjöds glutenfritt fika! Det brukar jag inte få men är alltid lika trevligt när någon ”tänkt på en”. Det är faktiskt inte kul att alltid vara annorlunda och ”bökig gäst”. På eftermiddagen åkte vi sedan hem till pappa och grillade. Kanon mycket mat som vanligt och trevligt sällskap.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0