Mystiskt sjuk....

Inatt vaknade jag och hela rummet snurrade. Lyckades somna om och hoppades att det skulle vara bättre till morgonen. Tyvärr var inte det fallet och imorse höll jag på att ramla omkull när jag klev ur sängen. Har mått kasst hela dagen, massa besök på toaletten, när huvudet snurrar gör ju oftast magen det oxå. Maken tog med sig barnen ut så jag kunde försöka vila lite mer på förmiddagen och jag tyckte faktiskt att jag var lite bättre ett tag men så svängde det tillbaka igen. Maken jobbar nu så jag håller lite låg profil, dottern sover och sonen tittar på Roary (Rorri) på datorn. Inga hastiga rörelser med huvudet är det som gäller så jag sitter brevid honom, laptop i knät. Sabla kallt känns det oxå, men jag tror det är för att jag inte mår så bra som det känns allra värst.

På tal om Roary förresten! Vi beställde härom kvällen ett par dvds och ett bokpaket till sonen från play.com och böckerna kom illa kvickt. Sonen bär dem med sig var han går, bläddrar och pratar om bilarna och Marsha och Big Chris.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0