London?

Tyvärr har det nu visat sig att maken inte kommer att ha några fler simulator träningar i London. Detta innbär att våra planer på att köpa barnens sommarkläder i London iår igen kommer gå i stöpet. Tight ekonomi pga flytten innebär oxå att vi inte direkt kan ta oss iväg på semester hela familjen. Nu har maken (den underbara) föreslagit att jag ska åka själv. Ta en helg och åka till London utan barn och gnäll och shoppa loss. Först tyckte jag det lät tråkigt att åka ensam, men när jag tänkt på det lite kanske det inte vore så tokigt....Självklart hade jag helst haft sällskap, men jag kanske kan passa på att ha lite vuxen mys på egen hand?


Kommentarer
Anonym

WOW! Åka själv låter ju lovely!! Fasen vad underbart! (låter dock dyrt att handla sommar-kläder i London.. men men!) KRAM o KRYA PÅ DIG! (Om du inte är gravid igen! )

2009-01-07 @ 18:25:40
Tina

WOW! Åka själv låter ju lovely!! Fasen vad underbart! (låter dock dyrt att handla sommar-kläder i London.. men men!) KRAM o KRYA PÅ DIG! (Om du inte är gravid igen! )

2009-01-07 @ 18:26:07
Tina

WOW! Åka själv låter ju lovely!! Fasen vad underbart! (låter dock dyrt att handla sommar-kläder i London.. men men!) KRAM o KRYA PÅ DIG! (Om du inte är gravid igen! )

2009-01-07 @ 18:26:50
Tina

NÄMMEN, hur många blev det där!!!

2009-01-07 @ 18:27:23
Pupa

Att handla sommarkläder i London är billigare än att handla dem här nere....och sverige resa blir det nog ingen förrän mitt i sommaren och då är det ju lite sent att köpa sommarkläder :S

2009-01-07 @ 19:40:02
Sara

Va gullig han är din Rob! Håll hårt i honom men det vet jag att du gör. Hoppas du kan ta din helg, det är du väl värd! kram

2009-01-07 @ 22:12:43
URL: http://vanadotter.blogg.se/
Pupa

Tack Sara, jag håller hårt i honom, ja ;) Jag tror inte det blir något, jag känner mig inte riktigt sugen på att åka själv ändå. Istället blir det nätshopping så skickar min kompis hit grejerna, toppen!

2009-01-10 @ 15:59:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0