Shopping och bad

Förmiddagen spenderades idag med att uträtta små ärenden på telefon och vi hann med lite matshopping. Sedan snabb lunch, blev pizza för maken och barnen för mig fried rice med kyckling från Pavi. Vi passade på att vila lite och sedan bar det av till stranden där vi träffade ett par vänner med deras lilla son (som bara är en månad äldre än dottern) Vi hade en kanontrevlig eftermiddag och tidig kväll med bad, lek och så åt vi kvällsmat där. Tyvärr glömde jag kameran! Väl hemma har maken badat barnen och nattar dem just nu, själv har jag kört ett pass på crosstrainern, jag bara måste hålla i det här nu....Svettas färdigt en liten stund innan jag ska hoppa i duschen. Svårt att svettas färdigt förresten när man svettas fastän man inte ens anstränger sig men jag varvar ändå ner lite innan jag duschar. Längtar lite till på måndag när maken ska ringa stället vi köpte acn till köket och se till att de kommer och fixar till den, gasen verkar ha läckt ut (pga dålig installation troligtvis, jäkla amatörer!)  och den kyler jätte dåligt, väsnas och gör troligtvis av med extra mycket el.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0