Produktiv dag

Idag har vi fått mycket uträttat, alla golven är rena, jag har kört mina 5km på cross trainern, vi har varit och bestämt oss för skoskåp så vi kan packa upp alla skor (de var slut men nya skulle komma imorgon) och så har jag fått iväg email till IKEA för att få besked om priser för en del små saker vi tycker vi saknar. Två av grejerna jag köpt på ebay nyligen kom med posten oxå. Just att jag lyckades klämma in ett pass på cross trainern gör att jag känner mig extra lyckad idag, vad gott det gör för både det mentala och det fysiska att träna lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0