Packar...

Guuuud vad mycket grejer jag har att ta med mig ner igen! Trots att maken bar med sig massor när han var här lyckas jag ändå fylla min stoora resväska, en lite mindre och en stor vanlig bag. Det är kläder, leksaker och en del småsaker från IKEA. Vilken tur att mamma ska köra oss till flygplatsen så vi får med oss så mycket som möjligt.

Sonen springer runt och är glad och nöjd för att han ska träffa pappa imorgon. Han har "ringt" pappa flera gånger och pratat med honom och förklarat att imorgon kommer jag och hälsar på dig. Tyvärr lär väl svärföräldrarna stå där som vanligt på flygplatsen men den här gången kanske jag kan ha lite förståelse eftersom de åker iväg på måndag morgon för en veckas egen semester så det dröjer en vecka till innan vi ses "på riktigt" (hurra!!).

Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder till gamla inlägg, får se hur mkt jag hinner innan något av barnen kallar på uppmärksamhet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0