Acn fungerar igen!

Vet inte om jag nämde det men acn i köket fungerar igen. Tokskönt! Idag var det tänkt att jag skulle ta med mina gäster till Mdina eftersom maken jobbade så vi skulle få plats i bilen. Tyvärr blev det lite för avslappad morgon så jag insåg att vi inte skulle hinna åka någonstans om vi skulle vara hemma igen till lunch så vi blev kvar hemma och kompisen tog cykeln till stranden istället. Hade tagit 1½ timme dit så det är rätt långt ändå. Jag och barnen tog det lugnt här hemma, pusslade och grejade lite och när maken kom hem åkte vi och köpte födelsedagspresenten till makens bror. Det blir en sladdlös borr/skruvdragare som nog kommer komma till användning eftersom de håller på och fixar till sitt hus.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0