Mina älskade barn...

Häromnatten hade vi ett himla hallå. Maken jobbade och naturligtvis valde dottern att skrika jätte mycket, jag provade allt, hon hade ätit, torr blöja, bar henne, la henne i sin säng, i min säng, låg med henne på mig ja allt jag kunde komma på men hon skrek som besatt. Naturligtvis lyckades hon väcka sonen som yrvaket satt i sängen och funderade vad som hände. Jag gick då ut i köket och skulle värma lite mer mat till dottern och när jag kom tillbaka låg sonen brevid henne och höll henne i en hand och smekte henne över kinden med den andra. Gissa om mamma hjärtat höll på att spricka av stolthet :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0