Babyolja

Idag har vi haft massage stund, först masserade jag dottern och sedan blev det sonens tur. Han satt och bara njöt, det var underbart att ha honom så pass lugn :) Efter massagen torkade jag honom med en handduk så att det inte skulle bli olja där han far fram och gick sedan och slog på pasta vattnet. Insåg efter ett tag att det var aldeles för tyst och gick tillbaka till datarummet och mycket riktigt, sonen höll på med bus. Han hade fått tag på babyoljan (som jag naturligtvis inte tänkte på att ta bort direkt) massor ligger på databordet, lite över tangentbordet och ytterligare lite håller han på att gnugga in på kroppen :D Jag menar, hur kan man bli arg?


Kommentarer
Therese Lindberg

hihi samma drama i alla hem :)

2008-09-27 @ 14:16:01
URL: http://thereselindberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0