Tiden bara rinner iväg...

Så fort tiden går, vi har redan varit här i en vecka! Det blir inte mycket tid vid datorn, speciellt som brodern har "tagit över" modemet. Vi har det bra, kan inte säga att vi gjort något speciellt, ändå känner jag mig lite stressad. Idag åker vi till västkusten, kanske kan det bli lite lugnare efter det. All shopping är väl avklarad, iaf det som måste handlas. Hittar vi något mer spännande slår vi väl till gissar jag. Igår var vi hos pappa, sonen höll verkligen fullt och vattnade (han är jätte imponerad av vatten kannor), plockade äpplen, krattade löv och körde skottkärra. På kvällen fick pappa besked att en kompis till honom gått framför tåget...snacka om hemskt besked. Bar emot att lämna honoom på kvällen men barnen behövde ju sova.

Idag åker vi alltså till västkusten, vi har tänkt oss en sväng till ett ställe där man får klappa och titta på djur (om det är öppet på vintern), födelsedags kalas för min kusin och kanske ska jag försöka träffa en mamma från november mamma tråden på familjeliv. Om det hinns med alltså...

Jag återkommer efter helgen!


Kommentarer
Therese Lindberg

Skönt att ni har det bra. Hemskt att din pappa mist en vän. Mamma satt på tåget i får i Spånga i Sthlm och det hade vart en som hoppat framför det tåget :S... Kram

2008-10-09 @ 20:12:25
URL: http://thereselindberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0