Sista helgen...

Nu är det sista helgen i Sverige. Igår var vi iväg och handlade det sista...trodde jag, tills jag kom på att jag glömt köpa bea sås och dipmix från estrella/olw. Vi får ta det imorgon eftermiddag när vi åker till pappa för "sista måltiden". Dipmixen är perfekt att ha nere på Malta så man snabbt och smidigt kan fixa något litet tilltugg när nån kommer förbi. Som vanligt finns inget sådant att köpa där nere.

Mamma håller på att göra färdigt dotterns lapptäcke, det blir jätte fint men hon är inte nöjd själv. Tråkigt att hon inte känner sig nöjd, men det kanske blir bättre när hon inte är "mitt uppe i" det. Vi kanske borde packa lite....bäst jag går. Men innan jag går ska jag länka till en blogg där man just nu kan vinna ett kanonfint halsband, skulle vara jätte fint till dottern....

http://emmize.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0