Nu har det lugnat ner sig...

Skrev ju innan helgen att jag kännde mig lite stressad, nu känns det mycket bättre. Inga måsten mer utan vi tar det som det kommer, går på promenader på förmiddagarna, den vanliga rundan, och sen får sonen gå lite själv. Han brukar få gå sista biten själv och sen leker vi lite utanför mormoderns hus. Härligt tycker sonen! Jag och maken med för den delen, skönt att slippa passa hela tiden, han kan gå lite fritt här, inga bilar att bekymra sig för. Sedan blir det lunch följt av siesta och sen ytterligare en sväng ut innan kvällsmat och sängen. Underbart utan måsten och stress. Igår började vi se över makens packning, han åker ju hem över helgen för att gå på bröllop och ska då ta med sig massa saker ner, gröt pulver till dottern, och julklappar. Jag och mamma var en snabb sväng och köpte lite kompletterande saker och jag gjorde riktiga bokfynd! Två  böcker om den Vilda bebin samt några pekböcks aktiga. Ska bli kul att läsa med sonen. Nu står hallon och vit choklad muffins i ugnen.

Jo förresten! Dotterns tack kort kom med posten idag, jag blev jätte nöjd faktiskt, ska bli kul att börja skicka ut dem :)

Maken och sonen sover, dottern här  brevid och nu börjar Flyiing Doctors, lite av en klassiker så nu ska jag titta på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0