Måndag = slappar dag

Idag jobbar mamma igen, jag körde henne till jobbet så att jag kunde handla ltie mat. Eftersom vi varit borta i helgen fanns ju inte speciellt mycket i kylen om man säger så :) Innan dess hade hon tagit med sig sonen ut på promenad (i vagnen) medans jag och maken passade på att ta oss en liten stund framför datorn. Inget internet hos mormor (eller jo, men uppringt!) och en lillebror som nu bor hemma en sväng igen som tagit över modemet gör allt att man får lite abstinens. Nu har vi ätit lunch, maken är ute och fiskar med pappa medans vi andra vilade lite, sonen sover fortfarande *peppar peppar* och jag bloggar lite. Det är skönt att ha en sån liten stund för sig själv när man kan skriva ner sina tankar. Dottern ligger brevid mig i soffan och ler, grimaserar och hickar. Underbara lilla puman *kärlek*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0