Bröllop

I lördags åkte maken ner till Malta för att gå på en av hans nära vänners bröllop. Han åkte lördag och kom tillbaka i måndags igen så det blev en blixt visit kan man säga. Vi passade på att träffa min farmor på lördagen, så jag slipper känna att hon tycker vi setts för lite. På söndagen for vi till min pappa, och min faster hörde av sig, hon hade tänkt komma och hälsa på hos mamma. Nu fick hon istället åka till pappa och det gick ju bra det med. Hon hade med sig en jätte fin klänning till dottern med snygga tights till. I går var mamma ledig så vi gick på den vanliga promenaden och var iväg och handlade massa mat eftersom mamma jobbar flera dagar i rad nu och då är vi ju utan bil och kommer ingenstans. På kvällen var jag och sonen och hämtade maken som kom med tåget. Han blev jätte glad att se sin pappa! Så underbart att se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0