Puman smakar mat...

Puman har nu fått sina första smakportioner. Gröten går "kanon" men hon har allt lite svårt att styra ner den mot magen istället för ut ur munnen :D Idag fick hon därför smaka morotspuré till lunchen. Hon såg inte ut att tycka det var så gott men hon öppnade munnen så jag matade in lite mer. Då kräktes hon stackarn. Nu funderar jag därför hur jag ska göra imorgon, ska jag ge henne morot igen för att se om hon kan vänja sig eller ska jag prova något annat och ge henne morot igen vid senare tillfälle? Sonen åt ju allt som vi gav honom (utom palsternacka) så jag blir lite ställd när det blir så här :) Någon med erfarenhet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0