Idol

Jaha ja, ska jag vara tvungen att nämna Idol i min blogg jag med då? Måste ju följa det och se hur det går för Kevin. Har precis tittat på klippen från igår (kan inte se hela programmet eftersom jag bor utanför sverige...) och jag måste säga att Robin har utvecklats bra. Gillade honom inte alls i de program jag såg när jag var i sverige. Alice låter bra men jag kan inte se henne, hon ser så himla malplacerad och obekväm ut på scenen. Hörde precis hennes låtar igen i en annan tab, utan att se henne och det blir genast bättre då. Får nog lov att säga att Kevin är bäst. Visst, han har fördel för att han stått på scen förut men han kan ju inte straffas för det, är man bäst så är man!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0