Förlossnings oro..

Jag har börjat känna lite oro inför förlossningen nu. Inget som hänger över mig, som jag bär med mig hela tiden men vid tanke på att jag "snart" ska föda ett till barn får jag en oro känsla i magen. Kan inte heller sätta fingret på vad det är. Kanske allra mest för att de resonerar olika här mot i sverige, här klipper de hellre än låter en spricka, dagen efter BF sätter de igång en utan att kolla om man är "mogen", oroar mig för att spricka lika mycket som jag gjorde med sonen osv osv. Och så naturligtvis det att maken är pilot och därmed kan vara uppe i luften när det sätter igång och jag inte alls har lust att ta med mig svärmor in till förlossningen! Tur att jag har en vän här nere som sagt att hon lämpar sina barn på deras far och åker med mig om det skulle behövas :) Skönt att veta...nu har jag iaf två alternativ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0