Blåser!

Ute blåser det som attan, det svalkar jätte skönt här inne i lägenheten. Båda mina älsklingar sover medans jag sitter här och kikar på lite Entourage.

En halv vecka har gått fort, i måndags förmiddag var jag på SPA och fick massage, pedikyr och vaxning. Skönt och avslappnande. På kvällen var vi till makens kusin för att lämna bröllopspresenten. Igår träffade vi makens kompis och hans son i lekparken och på kvällen grillade vi. Vi köpte även en liten uppblåsbar plaskpool som sonen och jag invigde idag när pappan jobbade. Sonen älskade poolen och plaskade runt som bara den, underbart att se. Jag trodde jag skulle få lite sol på benen men icke, jag blev kvar i poolen jag med.

Det som hänt i övrigt gäller bröllopet men jag vet inte om jag orkar skriva ner det, jag är så trött på dubbelmoral och folk som inte kan stå för vad de tycker och de beslut de tagit....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0