Tiden går så fort...

..redan på tisdag bär det av hemåt igen. Iom semestern har det blivit dåligt uppdaterat i bloggen men jag ska försöka ändra på det, om inte annat när jag kommit hem igen. Laptopen har blivit lagad så nu slipper jag dela dator med maken.

Semestern har varit underbar, även om det är trist väder är det så friskt och härligt att andas lite ren luft. Härligt att träffa familj och vänner och att få dela med sig av den underbara lilla gossen. Jätte kul att träffa min gravida kompis som ska ha 2 månader efter oss. Kul att få se lite svensk tv, "så ska det låta" ikväll.


Fler tänder har ploppat upp i sonens mun, kanske därför han varit lite extra kinkig på slutet? Han har lärt sig ett nytt ord, "ple" för äpple. Han var för underbart söt när han låg och läste "abc boken" i sängen och tittade på a som i "apple" och så sa ha "ple" flera gånger.


Nu ska jag nog ta och borsta tänderna och sova lite tv här brevid mamma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0