No news is good news...eller?

15.00 Fortfarande inte hört något från svägerskan, kl 11 väntade hon fortfarande på besked för hennes ultraljud.

17.05 Fortfarande inte hört något...jag tror att det kommer sluta med att de inte gör nåt UL idag heller, säkert för mycket folk, som vanligt :(

17.25 Maken ringde, hans pappa hörde av sig och berättade att det blev missfall....mer vet vi inte än, makens mobil är f*cked up och funkade kasst, han ska ringa sina föräldrar när han kommer hem....Fyyyyyy vad hemskt det känns! Vad ska man säga till dem? Jag har ju på något underligt sätt kännt på mig att det inte skulle gå hela vägen. Har ju kännt att hon hetsat upp sig så himla mycket över det här och basunerat ut till hela världen direkt. Jag vet, alla gör olika, men nu kommer det ju slå bakut totalt, tänk när alla ska komma fram och gratulera till graviditeten och hon ska behöva tänka på det som hände igen och igen och igen. Det känns rörigt värre i min skalle just nu, ska invänta maken så vi får höra bättre vad som hänt och vad de sagt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0