Fler tankar om att pumpa....

Trots goda intentioner blir det aldrig riktigt som man vill var det någon som sjöng, Idde Schultz?, just nu känns det så med pumpningen om jag ska vara ärlig. Jag har både maken och mamma här och det är ändå tight med att få tid till att pumpa, vill ju inte att sonen ska känna sig åsidosatt eller att mamma ska behöva hjälpa till precis hela tiden. Vi får väl se hur länge det går när maken gått tillbaka till jobbet. Kanske får det räcka med de veckor som gått plus det som jag lyckats frysa än så länge, man ska ju iaf inte behöva känna sig så stressad över att lyckas pumpa så att barnen får lida för det. Måste bara vänja mig vid tanken att dottern kanske inte kommer få bröstmjölk lika länge som sonen, men han var ju ensamt barn och det var lättare att hinna med allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0