Utmattad

Nu är jag verkligen utmattad. Maken har jobbat 4 lååånga dagar och det är helt upp och ner här hemma. Jag hinner inte med någonting alls och så fort maken är hemma passar vi på att göra något med barnen. Känner mig helt uppgiven över röran som inte verkar ta slut. Det känns som jag är på språng dygnet runt och jag pallar snart inte med mer. När maken nattar sonen slutar det oftast med att han somnar med och sen blir jag kvar här ensam framför datorn i ytterligare 2-3 timmar innan det är dax att ge dottern nattmålet och sedan lägga mig själv oxå. Saknar maken.....först är han borta hela dagen och sen är det bara att laga mat och äta och sedan är dagen slut och iom att han somnar med sonen slutar det ju med att vi knappt ses. Jag hoppas hela situationen blir lite bättre när sonen börjar pre nursery efter nyår....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0