Sorry! Move!!!

När vi skulle vila i eftermiddags tänkte vi att vi för en gångs skull skulle prova att sova i sovrummet allihopa. Annars brukar sonen och jag ligga i sängen medan maken och dottern vilar på soffan. Detta för att hon brukar vakna till och gnälla efter en liten stund. Dagen till ära bestämde vi dock att vi skulle vila tillsammans. Sonen brukar ha svårt att komma till ro när vi ligger allihopa i samma säng så jag la mig i mitten, nära nära maken. Sonen kom dock på att han ville ligga brevid oss båda och klättrade helt sonika över mig och försökte trycka sig ner. "Sorry, sorry, sorry" ropade han samtidigt som han försökte knuffa mig åt sidan. Jag och maken började fnissa och sa åt honom att han fick sova brevid mig. Då började han gräva ännu mer och hojtade "move! move! move! istället. Här brast jag och maken ut i jätte skratt och kramade om den lilla gossen innan jag la honom till rätta brevid mig och förklarade att han ju måste ligga brevid mig så att han kan slappna av och vila. Han vill alltid vara med och kramas oxå. Om jag och maken kramas kommer han direkt och sträcker upp händerna "hug hug" säger han och vill vara med i en familjekram. Han är för underbar vår lilla gosse :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0