Halvdött i bloggen

Har inte så mkt tid att skriva och egentligen inte heller något av intresse att förtälja.

Idag regnade det så vi har varit inne, jag har packat lite medans sonen kollat på Mora Träsk. Tänk vilka minnen man får när man hör Tigerjakten.....

Igår mådde jag dåligt, fick stanna i närheten av toaletten utan att gå in på fler detaljer. Dottern hade något ryck och sov bara i 10 min åt gången och vaknade grinig och tött.

Annars går tiden rätt fort. Dagarna med griniga ungar känns långa medans glada soliga dagar försvinner förbi fort som attan. Jag tampas fortfarande med en envis hosta som vägrar ge med sig, förstår inte varför jag aldrig blir frisk.

Igår skrev jag över födelsedagar i nästa års almanacka och inser hur mkt vi har framför oss till nästa år, sonen som ska börja skolan, flytt till både det ena och andra stället, besök av mamma, den långa härliga sverige resan till sommaren och så ska jag fylla 30! Herregud vad tiden går fort, känns som det var igår jag tog studenten :)


Kommentarer
Tina

Vilket år ni kommer att få! Det kommer bli toppen alltihopa ju! Vad kul! SÅ kanske vi kan boka in en resa med på ett hörn av ert fullspäckade schema! Vi får höras vidare på msn och mail osv. Vi hörs! KRAM

2008-12-29 @ 16:15:29
Pupa

Jaaaaa, kom hit! :D

2008-12-29 @ 16:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0