Glögg kalas!

Igår var vi inbjudna på glögg kalas hon en kompis. De hade ändrat makens flygning så han kunde åka med och det kändes jätte roligt tyckte jag. Det blev lite stressigt eftersom han landade en timme innan kalaset började men jag hade förberett så mycket jag kunnat. Det var jätte trevligt med många människor och många barn. Sonen var jätte blyg till att börja med och stannade hela tiden i närheten av mig eller maken men efter ett tag vågade han sig "ut" på egen hand. Han visade dock inget som helst intresse av att leka med de andra barnen. Undrar om han är osocial eller bara behöver vänja sig lite mer med andra barn? Jag tror mest på det sista, han brukar ju försöka umgås med andra barn när det är färre antal. Tror även att han gillar mindre barn bättre än större. Hursomhelst blir det nog bra för honom att börja pre nursery efter nyår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0