Nu är det banne mig nog!

Mjölkstockning igen, för 4e gången på 3 veckor. Nu får det vara nog, detta blir droppen som gör att jag lägger ner pumpandet. Nu får hon hålla till godo med ersättning och den mjölk som finns i frysen. Låter kanske krasst men jag har ju redan gått och tänkt i de banorna, tiden räcker ju dåligt till. Ersättning är ju inte dålig "mat" men det som hållit mig tillbaka har nog varit att man gärna vill känna sig oumbärlig, att man är den enda som egentligen kan fixa mat till dottern. Jag får väl mentalt acceptera att så är inte fallet och inse att amning är inget för mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0