Nya fiskar!

Efter att ha städat ur akvariet med hjälp av mamma och sonen har vi idag varit iväg och skaffat några nya fiskar att friska upp oss med. Jätte mysigt, men vi skulle ha köpt några till av vissa sorter så vi får nog fara iväg en annan dag och skaffa fler :)

Har även varit till en handelsträdgård och skaffat jord och krukor så jag kan plantera ut de örter jag sått. Ska bli spännande och se om jag klarar av att hantera det...

Pappa har bokat en resa hit, hittade sista minuten till ett bra pris och det blir toppen, nu hoppas jag bara att hans sambo kan komma med, hon får besked imorgon. Det vore trevligt att träffa dem båda.

Igår var vi ut och promenerade och fikade vid havet, underbart! På kvällen tänkte vi gå till parken och leka lite men det var husdjurs uppvisning så det var inträde och vi hade ju naturligtvis inte med oss plånböckerna...fick gå en liten promenix istället, sonen tyckte det var kul på mormors axlar och sedan fick han ju gå lite själv och se några katter, vad kan vara trevligare? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0