Mamma/mormor är här!

Idag har vi varit till flygplatsen och hämtat sonens mormor. Han blev jätte glad att se henne och har inte lämnat hennes sida. Följer henne som en skugga den lilla sötnosen. Uppspelt och vild, skrattat hela dagen åt allt hon gör. Det var på gränsen att han ens somnade i eftermiddags för han ville titta på henne hela tiden. Insåg här på kvällskvisten att det inte skulle vara nån ide att försöka lägga honom i vårt rum så nu sussar han sött i sängen brevid sin mormor. vi har varit trötta allihopa så vi tog det lugnt på eftermiddagen, imorgon ska vi till sjukhuseet och lämna blodprov eftersom det två gånger har blivit fel innan. Den här gången får det minsann bli bra annars ger jag upp...


Väntar på att maken ska komma tillbaka till sitt hotellrum så jag kan ringa honom men snart får jag nog ge upp. 9 minuter kvar på One Tree Hill sen släcker jag ner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0