Härlig dag i solen!

Idag har varit en lång men härlig dag. Hela familjen for till shopping staden nr1 för att leta bröllopskläder för en gravid, ingen lätt uppgift i ett land där det är strikta regler kring hur man bör och ska klä sig på bröllop. Maken tog sedan med sig sonen hem för att ge honom lunch och visa lägenheten för någon spekulant. Själv stannade jag kvar på ett café och inväntade en kompis. Vi hade en trevlig dag, letade runt lite i affärerna och lunchade och hann även med en fika i solen längs med strandpromenaden. Maken och sonen hann under den här tiden vila eftermiddagsvilan och visa lägenheten igen och sedan kom de och hämtade upp mig, vi for till ytterligare ett ställe och kikade på mamma kläder, inget napp här heller...

Dagen avslutades med lite lek i en ny park för sonen och sedan middag på ett av våra favoritställen. Trött och utmattad efter 10½ timme utanför hemmets väggar har jag nu förberett lasagne så vi kan ut och promenera i lugn och ro imorgon men ändå komma hem och hitta lunch. Nu är jag hel dö ;)

Ska bara visa bröllopskläderna jag hittat på nätet för maken och sedan blir det sängen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0