Första stegen!

Imorse tog sonen sitt första steg utan stöd. Han stod och höll i sig i en köks stol och ville till sin pappa, han vände sig om och tog ett steg för att sedan hugga tag i pappans ben, inte som tidigare när han skulle ha gått ner på alla fyra och krypit dit han ville. Sen var det som det släppte, senare tog han ett steg igen och jag "lurade" honom även till flera steg på rad när jag sakta backade undan när han börjat gå. Pappan hjälpte sedan till och han har nu gått massor av egna steg idag, sakta och totalt obalanserat, men ändå egna steg! Stolt gosse, och stolta föräldrar :D

Vi var även och badade på förmiddagen, det var jätte skönt i vattnet och vi stannade i i en hel timme. Sonen älskar att bada, han flyter runt i sin flytgrej och skvätter vatten allt vad han kan. Det märks dock att sommaren snart är över, vi fick ta av honom solskyddsdräkten så fort vi kom upp ur vattnet eftersom han bevisligen frös. Vattnet var dock varmt, 26 grader säger officiella källorna.  "Tyvärr" var även sonens farmor och farfar med, jag har fått nog av dem för lääääänge sen och jag önskar verkligen de fanns längre bort...

Vi har visat lägenheten för ytterligare 2 spekulanter men det känns som vi aaaaldig kommer få sålt, just nu pratar vi om ifall vi ska skriva upp oss hos fler mäklare eller om vi ska gå ner i pris. Jag ska göra en liten studie vad folk tar för lägenheter liknande våran, jag tror att vi tar ungefär samma och om vi vill få sålt så snart som möjligt tror jag vi får gå er lite grann i vårt begärda pris. Vi får se hur det blir. Nu är det sängen som gäller...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0