9+3

Tänk vad tiden sprungit förbi. Jag har varit hem och blivit ompysslad av mamma i ett par veckor, det har varit skönt, men jag mår fortfarande inte bra. Jag har inte kräkts på länge och diarrén är nog bättre men jag kan fortfarande inte känna någon hunger. Jag känner mig verkligen proppmätt hela tiden och det är ju trist att alltid behöva pina i sig maten. Lunchen smakade riktigt gott igår så jag hoppades att det skulle vara på bättringsvägen men på kvällen var jag jätte svullen i magen och hade ont.

Vi försökte ringa gynekologen igår för att få en ny tid (jag missade första eftersom jag åkt till hemlandet då) men inget svar, maken trodde han hade tagit semester, igår var en klämdag. Vi får prova igen idag. Hopppas allt är bra med pyret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0