Svedd

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Sonen hade slagit på grillen åt mig när vi kom hem från simningen ikväll och när jag kom dit för att lägga på min köttbit upptäckte jag att gasen aldrig tagit eld så det var massa gas i grillen. Jag öppnade locket för att vädra ut men när jag slog på blev det ändå en explosion. BANG sa det och jag blev rätt chockad. Väl inne upptäckte jag sedan att jag bränt håren på ena armen....undrar hur det gick med håret på huvudet tänkte jag och gick genast och kollade i spegeln. Självklart hade en del av håret på ena sidan blivit svett och aldeles "knorrligt". Äh men vad fan då! Min frisörska är ju en upptagen kvinna och kunde såklart inte komma och fixa situationen imorgon så nu ger jag mig ut på djupt vatten och provar en annan (rekomenderad) frissa. Vi får väl se hur det hela går!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0