Besviken!

Barnen har i flera år velat åka och titta på inspelningen av Sommarlov men jag har tyckt att det varit för långt ner till Malmö så det har inte blivit av. Iår blir det ju ingen tur till Malta och barnen är tillräckligt stora för att jag ska känna att det känns ok att ta mig ut på "onödiga" resor på egen hand så i år har jag bokat hotell och tågbiljetter och vi ska åka ner. Detta skulle bli som en del i födelsedagspresent till dottern och vi hade gjort ett jättefint presentkort i Photoshop. Igår när barnen tittat på sommarlov (som sker via laptop till tvn för att kunna ansluta med vpn eftersom programmet annars endast kan ses i Sverige) klickade dottern runt och fick upp photoshop och såg presentkortet. Hon kom till mig och sa att jag nog skulle bli jätte arg men hon berättade ändå vad som hänt och jag blev självklart jätte besviken. Man vill ju att presenter ska vara överraskningar! Nu vet hon alltså vad som komma skall men hon sa själv att hon absolut inte ska säga något till sin bror så att han blir överraskad i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0