Helg

Det har visserligen varit lite bonus lov den här veckan pga röda dagar men nu är det helg igen och efter det bara två veckor kvar till jullov. Det ska bli så himla härligt!

Vårat sista besök (pappa) för det här besöksracet är här och det är lugnt och skönt efter väldigt intensiva dagar när makens familj var här.

Sonen hade playdate med sina kompisar idag och under tiden tänkte jag, pappa och dottern gå på promenad (rollerblades för puman) vid havet men vi kom inte långt innan vi gav upp. Trots att termometern bara visade 28 grader var det outhärdligt och vi vände tillbaka till bilen och åkte till köpcentrum för ac istället. Pappa ville köpa "några nya t-shirtar" men ville ge upp redan efter första affären då han köpt ett par mjukisbyxor. "Det räcker så" sa han men jag tvingade in honom i ytterligare en affär så han fick med sig två t-shirts med! 

Nu sitter jag och tar igen mig lite medans barnen dansar hip hop. Pga skollovet och att många passar på att ta en mini break är barnen ensamma här idag. Skitkul med lite "egentid" med fröknarna! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0