Puma uppdatering

Jag kan inte säga att jag blev klokare när det gäller pumans smärta. Läkaren ställde en massa frågor som hon försökte svara på men hur lätt är det att beskriva hur smärtan känns? Läkaren lyssnade på hjärta och lungor, klämde lite på magen och tror att hon har problem med magsyra som kommer upp och det skulle ju innebära att det är typ halsbränna hon har. Hon hörde inget konstigt på hjärtat men som en liten klausul la hon till att hon tyckte vi skulle ta henne till en barn hjärtläkare för att kolla upp bättre. Jag vet inte riktigt vad jag tror om hennes teori men självklart ska vi kolla upp hjärtat. Man skulle ju aldrig förlåta sig själv om något VAR fel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0