Glutenfritt i Florens

I Florens åt vi på Ciro & Sons, ett stenkast från katedralen och om jag trodde jag ätit världens godaste pizza dagen innan i Pisa blev det nu ännu bättre. Även här vill de att man ska förboka glutenfri pizza men det var inga större problem eftersom det fanns personal där redan 9.30 på morgonen när vi gick förbi precis när vi kom till centrum. Pizzan här kostade 2.50 euro mer för glutenfritt men det var det värt! Jag åt en quattro formaggio pizza som var magiskt god!
 
 
 
 
 
Kolla vad tunn och fin! Åååhhhh jag vill tillbaka :D
 
Jag sprang även på det här stället, men jag har inte ätit där så kan eg inte uttala mig.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0