En tur till Palmen

När jag var "hemma" i somras fick jag höra av en av mammas grannar om en familj från min hemort som flyttat till Dubai och jag var såklart inte sen att höra av mig till mamman i familjen. Kullor måste ju hålla ihop :) Hursomhelst har de haft fullt upp med besök och vi har inte hunnit träffas förrän idag då vi var och hälsade på dem i deras (jätte) villa på Palmen. Allvarligt talat vilket hus och inte minst vilket läge! Maken konstaterade att hade vi bott så där hade barnen inte gjort annat än badat! Egen pool och egen strand bakom huset! Men smakar det så kostar det så klart, jag har ingen aning vad det kostar att hyra en sån där villa och vi har det ju bra där vi är :) Men vem skulle tacka nej till det här?
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0