Magkramp

Inatt vaknade jag med kramper i magen, ovanför blygdbenet kan man väl säga. Det var jätte läskigt! Ibland blir det så där för mig om jag vaknar och behöver kissa och liksom hållt mig väldigt länge så jag tog mig upp till toaletten men kramperna släppte inte, jag inte visste om jag skulle svimma eller kräkas av smärtan! Jag stapplade mig ner till maken som var uppe och såg på fotboll (eftersom vi nu är 3 timmar före innebär det att italienska fotbollen börjar vid midnatt!) och såg framför mig hur vi skulle bli tvugna att åka till sjukhuset och att det var blindtarmen eller något. Jag hade frossa och maken trodde jag hade feber men jag tror att det var för att jag hade så ont och spännde mig så mycket. Smärtan var som allra värst om jag rätade ut magen och låg eller stog rakt. Maken hjälpte mig i säng och värmde sedan en vetevärmare för att slappna av (tur att någon i huset kan tänka!) och sakta men säkert började krampen släppa och jag kunde somna om. När jag vaknade har jag inte ont men känns inte riktigt som vanligt men jag hoppas att lite frukost ska avhjälpa detta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0