Habtoor lördag

Idag har vi varit och badat på Habtoor igen. När vi imorse frågade barnen om de ville bada idag sa de "JAAA! vart?" Ja sa jag, vart vill ni åka? Till slide poolen svarade dottern, dvs poolen med vatten rutchbana, vilken tur att det var så vi hade planerat det :) Stannade tills det var lunchdax och köpte McDonalds take away och åt i bilen på vägen hem då maken fått "sim support" inatt så han behövde vila. Jag och barnen myste med Mary Poppins och sedan några omgångar Uno.



Bananpaus






Barn under 16 får inte vara i jacuzzin men istället har de den här bubbeldelen i den vanliga poolen.






Så här trött var dottern efter en förmiddag vid poolen. Hon somnade hållandes i sin McD låda och när jag skulle bära in henne märkte jag att hon hade somnat med mat i munnen! Lilla stumpan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0