Förbaskade ben

Jag klarade mig faktiskt utan blåsor efter att jag brännde mig i lördags men det ser lite läskigt ut, rött och nästan åt det blåa hållet på vissa stället. Läkaren sa att det ska smörjas och hållas täckt (i 14 dagar) men hur i hela fridens dar ska man lyckas med det när inget sitter kvar på benet? spelar ingen roll hur hårt jag lindar, vid varje steg jag tar känner jag hur hela grejen hasar längre och längre ner. Igår provade jag med tights över plus tejpa fast bindan och det funkade faktiskt skapligt MEN jag fick ont av tejpen mot huden så nu vet jag inte vad jag ska göra. Gäller att röra sig så lite som möjligt ;) vilket iofs inte är så tokigt när man har den här huvudvärken jag tampas med....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0