Pissig dag...

Idag har verkligen varit en pissig dag. För tre dagar sedan hade jag en huvudvärk utan dess like, drog slutsatsen att det berodde på bihåleinflammation och knaprade lite Panadol Sinus och efter en dag kändes det bättre. Tog dem ytterligare en dag och igår var jag ok så jag trodde det hela var över, men idag är huvudvärken tillbaka, med råge! Jag har mått sååååå kasst, och det känns så "dumt" då jag inte har ont i halsen, inte hostar eller är täppt i näsan. Jag är ju inte "sjuk"! Hoppas efter två doser panadol att jag ska må bättre imorgon och ta lärdom av det här och fortsätta någon dag även om jag känner mig bättre.

Maken har som vanligt tagit sitt ansvar när jag är sjuk och underhållit barnen, först med Wii spel och sedan med studsmatte bygge och lite hoppande.



Kolla sonens röda ansikte! Gissa om han går in för det hela :)









Dålig bild, jag vet, men de blir aldrig skarpa i studsmattan!

Själv spenderade jag eftermiddagen i sängen och efter en snabb dusch kom barnen in och mös med mig en stund. Sonen kom först då han duschat först och han satt brevid mig och kramades och pratade lite och helt plöstligt säger han "mamma, jag ska tella dig hur mycket jag älskar dig, tusen hundra!" sen tänkte han efter lite och ändrar sig till tusen hundra sextio nio! Dottern vill inte vara sämre men har ingen koll på andra siffror än upp till tio så hon säger "i love you so so so so so very very very very very much". Mina små godingar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0