Söta väggdekorationer

I lekrummet på Malta har vi haft jätte snygga "wallies" men de är lite dyra så när jag har sökt runt lite på ebay hittade jag billigare versioner. Eftersom barnen nu har valt att de ska sova i egna rum fick de bestämma varsin design till sina egna rum. Sonen valde pirater och dottern ett prinsess slott. Vet inte riktigt hur det blev så där könsindelat men jag har iaf aldrig försökt styra någon av dem i någon riktning (möjligtvis lite åt andra håller isf, försökt visa sonen "flicksaker" och dottern "pojksaker") Tyvärr funkar det inte att spara bilderna på min dator så jag kan inte visa upp dem...än iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0