Sista dagen i Sverige

Imorgon åker vi! Det känns jätte skönt men jag känner mig fortfarande inte helt lugn eftersom det inte är färdigpackat och jag är inte heller helt säker att vi kommer få plats med allt i bilen :O Mamma jobbar och hon skulle försöka gå tidigare men de har så himla mycket patienter hela tiden så jag har svårt att tro att hon kommer komma iväg ens i tid! Fjärilarna i magen lär därför inte försvinna än på länge....

Om det blir dåligt med uppdateringar de närmaste dagarna är det för att vi har fullt upp, men jag återkommer så snart jag kan!


Kommentarer
Tina

Lycka till min vän på resan! Vi kommer och hälsar på när ni orkar ta emot oss!! Kram

2011-09-23 @ 18:56:02
URL: http://www.metrobloggen.se/tinaye
Tina

Lycka till min vän på resan! Vi kommer och hälsar på när ni orkar ta emot oss!! Kram

2011-09-23 @ 18:56:20
URL: http://www.metrobloggen.se/tinaye
Pupa

Ni är välkomna när ni vill, kolla Norwegian för direkt flyg från arlanda till skapliga priser :)

2011-09-23 @ 20:32:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0