Stolt mamma....

...och hustru. Min familj är verkligen toppen och idag har mina pojkar gjort mig extra stolt! Sonen kom hem med en "golden award" från skolan för att han varit så duktig och kommit in i klassen så bra medans maken fick en 5a i betyg på sin sim idag. Sonen berättade i bilen hem att han hade en överraskning åt mig men han ville inte berätta vad och först när vi var hemma hos pappa drog han fram sitt lilla papper med guld och stjärnor på. Det lyste av glädje i hans ögon och jag höll på att spricka av stolthet och glädje. Makens betyg kom lite som en överraskning då han igår varit väldigt orolig eftersom en av hans kollegor haft samma "test" med samma kapten och tyckte att kaptenen var ett äkta svin. För övrigt ges inte 5or normalt, det är "för bra" och när kaptenen ger en femma måste han skriva en förklaring till varför personen förtjänar den. Bästa killarna! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0