Poolen och julmarknad

Maken jobbade i natt, skulle komma hem efter att vi vaknat men halv sex imorse vaknade jag av att ytterdörren öppnades (det är ett svepande ljud) följt av smygande steg. Ganska skärrad smög jag mig upp och hittade maken som hängde in uniformen! Det hade blivit något fel på planet och alla lösningar tog för lång tid så de satte in ett större flygplan på nästa flygning och fick iväg alla passagerare på det sättet och maken fick åka hem! Perfekt för oss som ville umgås :) Förmiddagen spenderades i poolen, sonen simmade jätte bra och dottern vågade hoppa i från kanten på egen hand. Tiden gick kanonfort och vips var det dax för lunch. Efter maten for vi till Svenska kyrkan och gick på julmarknad, barnen fick träffa tomten, julpyssla och leka i en klätterställning, mycket populärt! Barnen sover nu sen en timme tillbaka och jag och maken slappar lite i soffan, han hävdar att han ska hålla sig vaken och titta på serie a fotboll som börjar 20.45 europa tid, alltså 23.45 våran tid. Ingen aning hur han har tänkt där....vi får väl se hur det går :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0