Mer picnic i lördags

Efter frukost picnicen i lördags morse åkte vi och hämtade maken när han kom från jobbet, tog en fika på flygplatsen och tittade på några flygplan. På vägen hem konstaterade vi att det var så fint väder att vi ville ut igen så vi kastade ihop en snabb picnic och drog iväg för att äta lunch ute och öva lite med julklappen (scootern). Ser lite hemskt ut att vi sitter på asfalten, vi är verkligen i behov av en picnic filt, letade efter en filt med "plast" eller pressäning under i sverige i somras så man även kan sitta på fuktigt underlag utan att bli blöt. Om någon vet var man kan få tag på detta tar jag tacksamt emot förslag! Sen åkte vi och gick en liten promenad vid havet, plockade snäckor, kastade stenar i vattnet och tittade på alla maneter! Det är hisekligt många, har för mig att jag hört att de brukar komma när det är varmt i vattnet, därför vi brukar klara oss när vi åker och badar tidigt på säsongen så nu vet jag inte alls hur det kommer bli i sommar. Snart får vi nog köpa medlemsskap i pool för att kunna bada alls :O När vi kom hem hjälpte hela familjen till att tvätta bilen.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0