Åt rätt håll igen

Tog blodprov i onsdags, makens bror tog de den här gången, stackarn var så nervös att händerna skakade, inte det allra bästa när det gäller att hitta rätt med kanyl....

Han hittade iaf rätt och allt gick bra, proverna hade blivit lite bättre från förra gången och det känns ju skönt, speciellt som maken ville tillskriva ökningen till den nya dieten som ändå inte var så ny men hursomhelst, skönt att slippa fundera på om han kunde ha rätt.

Kommit igång rätt bra på crosstrainern igen nu, kört 30 minuters pass med 5-10 minuters nervarvning efteråt när tid funnits i lite mer än en vecka med en vilodag. Tänker fortsätta så här fram till sverige, där ska jag försöka mig på ett intervall schema jag fick av en kompis där målet är att springa 5 km 3 gånger i veckan och sen ska jag när jag är tillbaka från sverige köra mitt "styrke program" igen, varierat med att fortsätta löpningen. Kändes onödigt att börja det i 2 veckor för att sedan sluta i en månad, nej då kämpar jag på med konditionen så länge istället. Här kan den som känner sig manad att anta utmaningen läsa mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0