Nu har dom åkt....

Imorse körde jag pappa och brorsan till flygplatsen, tänk att det alltid är lika sorgligt när någon åker hem. Det har varit jätte trevligt att ha dom här, barnen har varit jätte glada för sällskapet och när jag i tisdags berättade för sonen att vi skulle på fotboll imorgon och dagen efter skulle morfar och morbror åka hem blev han lite besviken och sa "dom komma baka". Jag tyckte det var så gulligt sagt så jag sa till honom att han fick berätta det för dem när vi ätit färdigt men han hade inte tid att vänta utan drog från matbordet, sprang in i rummet där de sovit och hojtade "komma baka, komma baka". Pappa dumskallen trodde att sonen ville baka, men jag förklarade att han ville att de skulle komma tillbaka. Lilla gubben....hoppas de kan komma snart igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0