Kalas igen!

Idag har vi varit på ännu ett kalas men dagen började med att vi skruvade ihop det andra sko skåpet, sen blev det lite små bråttom, maken skulle iväg och jobba och jag skulle få barnen klara för kalas. Kalaset var jätte trevligt, båda barnen hade trevligt, och som vanligt "öppnar" sonen upp sig till de andra barnen lagom till att det är dax att åka hem. Inga bilder blev det, jag hade kameran med men är sååå lat och kom mig inte för att fota. Fullt upp att hålla reda på båda barnen :D Hoppas dock på att värdinnan kan skicka några om hon har några bra jag vet ju att hon läser här ;)

Nu ska sonen se färdigt Land before Time och sedan ska barnen nattas, maken landar om 45 minuter och jag hoppas hinna måla lite i tvättstugan innan han kommer hem oxå. Imorse fyllde han nämligen igen de hål som var kvar från de tidigare ägarna så nu kan jag fortsätta där jag slutade förut, vill så gärna få färdigt där uppe så vi kan organisera ordentligt för när det är klart kan vi äntligen anse oss relativt klara i själva huset. Sen får vi fortsätta sakta att packa upp (och säkert slänga) de sista lådorna som är kvar i garaget.


Kommentarer
Malin

Tack för att ni kom på kalaset! Jag har precis skickat några bilder till dig, hoppas att jag har rätt email adress. Vi hörs! Malin

2009-09-14 @ 21:50:17
URL: http://www.mirandamifsud.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0